Te


Idag dricker jag te itsället för kaffe, har lite ont i halsen, så jag hoppas de ska försvinna. Solen lyser ute och det är klarblå himmel, man kan ju inte bli annat än glad och ha ett litet leende på läpparna.

Ska åka in till biblioteket sen och skriva ut lite papper som en jättesnäll klasskompis hade skickat, med massa ord och bakterier om mikrobiologin, ska läsa igenom det, och läsa lite mer i boken.
Men först läkemedelsberäkning. Det är roligt när det går bra, och så fort de blir klurigt så håller jag på att ge upp, men sen tänker jag att det här fixar jag, så då tänker jag ett tag och kollar på lösningar å sen fixar jag det.
Jag kan ju bara jag vill, det är ju inte så svårt, jag är så duktig på att ge upp, men man ska aldrig ge upp.
Allt går bara man vill!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback