Läkemedelsberäkning & Mikrobiologi


Min dag består av läkemedelsberäkning och mikrobiologi. Kaffet är kokat och frukosten uppäten, så det är väl bara sätta igång. :)
Igår lärde jag mig venprovtagning, dock bara på en "låtsas"arm, kommer bli lite mer nervöst när vi ska ta på riktiga armar, det blir väl på praktiken, längtar tills dess. V.17 börjar den, då blir det på sjukhuset, undra vilken avdelning man får va på.

Igår fick jag reda på 2 tentor, hemtentan i människans livsvillkor, som jag klarade, och farmakologin som jag gjorde förra veckan, som jag inte klarade.
Men det är bara att ta nya tag, jag blir väldigt ledsen när jag får omtentor, vilket betyder att jag måste plugga mer än vad jag gör, så nu ska jag sluta skriva om mitt plugg här och göra någon nytta av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback