Fest!


Det är ungefär 2 månader kvar tills jag fyller år, men jag börjar redan planera min födelsedag.
Jag älskar att planera!

Jag ska inte avslöja för mycket, då jag vet att dom som ska komma läser min blogg, iallafall några, men det blir något litet tema av något slag, vad berättar jag ju inte, men inget stor, bara litet och roligt.



Har pluggat 2 dagar irad nu, flera timmar har jag suttit nergrävd i böckerna, jag känner mig riktigt duktig, får se om de blir plugg imorgon, för då ska vi städa bort julen.
Men lite ska jag nog hinna med, så jag blir klar med de där jäkla nervsystemet någongång.






Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu får du säga! :) Jag blir ju jätte nyfiken nu!

2010-01-05 @ 21:42:11
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback