Vinterskor


Imorse när jag skulle gå till skolan så gick mina vinterskor sönder, dragkedjan, när jag skulle dra upp den så lossnade den där saken man drar upp med från ena sidan, får åka in till skopunkten å fixa det på lördag.
Så då stog jag och funderade ett tag, pumps eller ett par lägre stövlar som det är hål i tån och jag kommer frysa, men det blev ändå dom som de va hål i, kändes som pumps blev liite fel :P
Snön kan gärna försvinna så jag får börja använda dom där pumpsen, är ju så snyggt till jeans och en vit t-shirt och en kavaj över..... :)

Nu är det snart redovisning av filmerna, sen ska jag och min grupp ut å käka lunch innan min buss mot Östersund går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback