Flashforward


I fredags så kollade jag och Daniel på en serie som heter flashforward, på 4an efter idol, och det var verkligen jättebra, synd bara att det är på fredagskvällarna. Men man kan ju ladda ner det, får inte missa och se vad som händer i fortsättningen, det var det andra avsnittet dom visade nu i fredags.



Har äntligen gjort mig iordning idag, annars har jag inte gjort mycket, suttit här och kollat på tv.
Ska snart ta bussen till lillänge och köpa det som fattas till middagen, ska göra någon kasslersås, blir nog gott :)

I lördags hade vi ju lite fest här, det var jätteroligt, spelade lite spel, singstar, guitar hero och massa prat, tack för det :D
Imorgon åker jag upp till Övik igen, och imorgon måste jag verkligen plugga. Ska läsa om evidensbaserad omvårdand.
Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och springa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Trees

I england är vi på avsnitt 10 eller nåt sånt.. skitbra(A)

2009-11-19 @ 18:40:45
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback