Ångrar


Jag ångrar igår att jag sa att jag inte ville jobba, trivs jättebra på det jobbet faktiskt.
Har jobbat ikväll också, har precis lagat lunch tills imorgon, för då ska jag jobba på 118100, 9 - 17,40 tror jag det var.

I fredags när jag jobbade så hade jag utvecklingssamtal med min teamchef, och så fick jag en biobiljett för jag hade blivit bättre, och sånna småsaker gör ju att man orkar fortsätta.
Jag och Angelica ska ju på bio i helgen så det passade ju perfekt.

Hmm, Daniels ena hårddisk kraschade ju i höstas och då försvann ju massa bilder, men nu hittade han massa gamla bilder, för dom var på ett usb-minne. Jag blev jätteglad, det var bara mina gamla bilder, det är så roligt att kolla på dom.
Kanske skulle lägga upp några här?

Nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag kommer upp imorgon bitti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback