Halloween


Har nyss suttit och pratat i telefon ett tag, ska snart hoppa in i duschen sen ska jag ner på stan och kolla på outfit till halloween. Sandra ska ju ha fest på lördag.
Ska inte vara polis, nån annan som skulle va det på festen  också så jag skippar det.
Daniel ska vara agent/james bond, han kommer vara så snygg, och jag ska vara minst lika snygg.
Vet vad jag letar efter, ska bara hitta det.

Börjar jobba 16,50, 2 timmar och 10 min ska jag jobba, mycket pengar?? Nej inte direkt, men imorgon blir det heldag, och på lördag 7-13,30. Då blir de ju lite extra också eftersom det är alla helgona. Fint det.



Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas du kommer in nånstans där du vill då :) Jag har sökt socionom på lite olika ställen..får väl se om ja kommer in och tar tag i plugget nudå =)

2008-10-30 @ 20:38:31
URL: http://leijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback