Drömvärld


Dom senaste dagarna har jag verkligen levt i en dröm känns det som.
Alltså, jag har inte mått så bra så att det skulle vara i en dröm, ska kanske hellre kalla att jag levt i en bubbla??



Ja jag vet inte riktigt, då andra sitter å pratar, sitter jag för mej själv i min lilla bubbla.
Måste säga "va"? för jag har inte hängt med.
Igår var en dålig dag, fast idag mår jag ju bättre.
Nog om det där nu tror jag...Förstår knappt vad jag skriver.


Ja först var det ju bilen, sen var det tvn, och nu datorn...Vad kommer härnäst??
Nej det vill jag ju inte veta.
Har iallafall varit till pappa och hämtat min dator, först hämtade jag burken, för trodde skärmen skulle funka till min 100 år gammla dator, men det gjorde de inte så jag fick åka in igen, men de gjorde väl inget.

Jobb idag och igår, åsså blir det fre-lör-sön.
Och tisdag nästa vecka är inbokad, ska boka in mer pass på fredag.
Nee, ska fortsätta kolla runt här lite, och kolla på allsång på skansen....Nu har jag iallafall fått skrivit av mej.
Fast det känns som om jag skulle kunna skriva en hel novell om allting, men det orkar jag inte just nu.

Kommentarer
Postat av: marielle

hallå. ledig nått på stråke? tänkte om vi kunde gå dit allihopa tillsammans. jag är ledig fredag(25/7), måndag(28/7) och onsdag (30/7) . . så kolla hur du jobbar så kan vi väl bestämma nått :) kram marre

2008-07-16 @ 10:58:46
URL: http://marielle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback