Storhandla


Var ett litet tag sen jag skrev här, brukar ha uppehåll ibland...Ingen lust å skriva, speciellt inte eftersom jag va så sur i torsdags.

Har ju hänt lite grejjer sen dess iallafall.
Var ut i torsdags, tråkig(aste) förfesten tror jag, alla satt tyst åsså skulle dom sjunga kareoke bara love songs, ännu tråkigare.
Men då alla blev lite breusade så började alla prata mer.

I fredags va vi på fest hos några kompisar åt Daniel de va roligt, drack massa olika konstiga drinkar som dom hade gjort, och alla blev lite för fulla tror jag :P
Skulle gå ut i lördags också, men nää, gick in på krogen i 10 minuter sen orkade vi inge mer så vi åkte hem.

Ja de va min helg iallafall.
Började på nya jobbet idag, vet inte riktigt vad man ska säga om det, lite tissel å tassel kanske..?
Får se hur de går, var något fel på anslutningen idag så vi fick gå tidigare, allt lär väl komma igång imorgon.


Ska iväg å storhandla nu, såg att dom hade billig kyckling å lite sånt på willys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback