Motivation

Känns som om jag har fått tillbaka motivationen lite.
För allting, det där med att jag ska börja skolan igen, och lite andra saker det kommer få mej back on track igen hoppas jag.
För ett tag nu så känns det som om jag bara glidit med bredvid.



Ikväll kommer de lite folk hit och vi ska dricka lite vin och öl och bara snacka skit.
Ska bli mysigt, ingen krog. Det känns också skönt, man behöver inte gå på krogen heller.
För 2 veckor sen skulle vi bara sitta hemma hos några kompisar och dricka lite också, men vi åkte in ändå.
Men ikväll blir de ingen krog, är nog ingen som vill det heller.

Mickis och hennes karl har ju inflyttningsfest i skogen också :P Skulle vara kul och åka dit också, men man vet ju aldrig hur en kväll slutar. Får se helt enkelt.
Ska bli gott med vin iallafall det var längesen.



Har lagt ut min lilla röda pärla på blocket också. Får se om någon ringer, annars behåller jag henne.


Kommentarer
Postat av: kickan

sv: det var riktigt nice :P

2008-08-17 @ 22:45:04
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback