Ta ingenting förgivet




Ta verkligen ingenting förgivet, livet kan ryckas ifrån dej eller någon när eller kär på bara några sekunder.
Det var en olycka i Östersund idag, 3 killar färdades i bilen och 2 klarade sig inte. Jag känner er inte, men jag vet vilka ni är, och tänker på era nära och kära.
En av dom killar som inte klarade sig kommer jag ihåg att jag var kär i för några år sedan och sprang efter, men han ´var inte direkt intresserad av mej.

Så med det här vill jag bara säga, ta hand om varandra, se inte ner på någon, och var snäll mot varandra. ´Det spelar ingen roll vem det är, för tillslut kanske det är försent. Alla är lika värda. Även fast man gör fel eller inte.



Östersund i sorg än en gång....
Rest in peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback