Utan dina andetag


Jag har helt fastnat för kent - utan dina andetag.
Har lyssnat på den hur många gånger som helst idag.

Jag hostar ihjäl mej, är så less på det, vet inte om jag ska våga träna imorgon. Jag känner mej ju inte sjuk i själva kroppen. Jag hostar bara, men jag ska fråga hon som leder passet imorgon å se.
Var på body pump förrut idag, hon som ledde passet var liite överenergisk lite jobbigt.

Ska väl lägga mej snart så jag blir av med hostan iallafall.
Jag har hemlängtan...Nee tro nu inte att jag vill flytta hem, bara hem några dagar, träffa mamma, pappa å gamla kompisar.
Ibland känner man så, Men det är ju bara 22 dagar kvar. Sen åker ja.
Känner för att åka till Uppsala över dagen på fredag eller söndag. Får se.

127851-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback