Träningsvärk


Jag var ju för någon dag sen och träffade en gymintstruktör och fick ett styrkeschema upplagt för mej.
Körde det idag, och jag började få träningsvärk bara några timmar efter.
Så det verkar ju ge lite iallafall.

Det verkar ha gått bra på intervjun idag också, får se hon skulle höra av sej nästa vecka. Jag hoppas jag får det, för de verkar jättekul.

Imorgon ska jag ju vara hårmodell, =)
Först skulle hon göra en håruppsättning på mej, sen klippa mej och kanske färga håret.
Ska ta med kameran så kan man kanske ta lite för och efter bilder.

Nu är det inte länge kvar tills jag åker, 6 dagar :)


Imorgon blir det Idol och lite vin.Och på lördag utgång med några jobbarkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback