Tillbaka


Nu är jag tillbaka i Sthlm, efter en lååång bussfärd ifrån Umeå.
Har haft det jättebra dom här dagarna jag har varit borta, i onsdags var vi ju som sagt ut å käkade å så.
Och i torsdags var jag ut med några kompisar på G3 i Östersund, hade jätteroligt :) Sjöng Singstar å så på förfesten, jag förlorade hela tiden, men jag hade ju roligt iallafall.

I fredags åkte jag upp till Umeå tidigt, sen sprang jag och Amela på stan, stressade massa men vi hann fixa allt innan alla kom iallafall.
Några däckade lite tidigt, vi kom aldrig på krogen, men de gjorde absolut ingenting för vi hade kul så länge det varade.
I lördags så var vi helt dööda hela dagen, fest på kvällen. Fast nyktert blev de, gick hem ganska tidigt från krogen. Och vet ni?? Man kan ha roligt på krogen nykter, det blir vad man gör det till.

Har nyss betalat alla räkningar, usch.
Ska sova snart.
Ska läsa igenom några papper som hon från poker event skickat på mailen.
Utbildningen börjar ju imorgon, ska bli roligt =)

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback