Kent biljetter


Jag börjar bli hungrig klockan elva på kvällen, inte så  bra. Ska snart sova. Så jag får vara hungrig tills furkosten istället.
Ska nog sova typ om 5 minuter.

Ska ju upp halv 9 så.
Jag tycker de känns skönare å gå upp lite tidigare vid 9-10 för då har man inte hela dagen borta iallafall.
Imorron har jag ju ganska mycket å göra...Eller inte som alla andra, men jag har ju lite saker inplanerat.
Träning,intervju,banken,jobb.
Ska försöka hinna hem emellan därnånstans och äta lite. Men det ska nog inte vara nån fara.

Jag skriver alldeles för mycket i den här bloggen jag vet.
Och jag vet även att min mamma läser det här. Hej mamma, snart syns vi. =)

Nee nu ska jag sluta babbla.
Gonatt. pussåkram

image57

Bild på mamma & Kjell på julafton 2006.


Btw dom säljer ju kent biljetter för 500 kr styck på blocket...Jag vill.Någon som vill hänga på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback