Bästa dagen..


Bästa dagen denna vecka iallafall.
Dom ringde ifrån Arlanda express och ville att jag skulle komma på en andraintervju.
Då jag var där i tisdags sa dom att det skulle ta upp till 2-3 veckor innan man fick veta något.
Nu har det ju bara gått 4 dagar och dom har redan ringt. Det måste ju vara ett bra tecken?? :)
Ska dit på måndag klockan 13,00.
Är både jättenervös och jätteglad. Längtar tills dess.
Fick även ett mail med informationen, och det stog att intervjun skulle ta ungefär 1 timme...ojoj.
Men jag hoppas verkligen det går bra.
Tågvärd på Arlanda express, låter kanske inte sådär jätteglamoröst. Men det är säkert jätteroligt och träffa massa olika människor varje dag + att jag skulle slippa jobbet jag har nu...yeey.


Jag glömde förståss kameran. Men jag blev fin i håret. Blev väl av med en 3-4 cm, men det behövdes ju :)
Har nyss varit och köpt lite godis, ska snart sätta mej å kolla på Idol. Var ju meningen att de skulle bli lite vin å så, men jag sparar mej tills imorgon istället ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

2007-10-19 @ 22:14:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback