Jag är sämst..

på rubriker.

jag va ut igår och drack öl med massa folk, kul hade jag. Även fast vissa människor e dumihuvvet, men de va ju ingen nyhet.
Sen blev det efterfest hos Jocke och Freja, somnade vid halv 7 imorse tror jag.
Jag och Jocke sov i soffan för alla andra hade tagit dom 2 sängarna som fanns :P
Så då jag just somnat skriker han, gå in och kolla vad ´freja och alex gör. Åsså gick ja in å kollade dom låg och halvsov, åsså skrek han säg inte att jag frågade, säg att jag sover om dom frågar. haha för dom hörde ju inte han heller :P

Sen då jag somnat igen, miiikaela ska vi gå ut å röka.
Hela morgonen :P
Men jag somnade om lika fort.

Sandra kanske kommer imorron....Monday bar på måndag iallafall (L)


Nu ska ja hoppa in i duschen, ska få hämtning om 1 timme, ska på grönan. Solen börjar titta fram så de verkar ju bra.
tröööött.


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback