I just wanna be close to you...


Gick upp 05,15 imorse, gick bra, trodde inte det.
Men jag visste att jag skulle äta fil och flingor till frukost så de gick bra, har inte ätit de på jättelänge haha :P
och mat är ju min passion.

Jobbade iallafall 7-13, trivs hur bra som helst där.
Sen ringde dom från Danderyd och undrade om ja kunde jobba, ja kunde ju inte säga nej, så jag bytte bort min måndag 2a juli om nu Sandra kommer ner så ska vi gå på monday bar då.
Jag som egentligen tänkte tvätta och se på allsång på skansen ikväll...ehm tantvarning? :P
Nee, nu ska jag åka dit iallafall.
Ska köra larmet de e lugnast åsså fick ja bestämma vem ja skulle jobba med ;D


Har just laddat ner absolut music summerhits. Asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback