PvD!!


Idag kom Madde och Sandra, vi har hunnit med ganska mycket idag faktiskt. Eller nåt.
Har varit på Ikea, sen var vi inne i stan och käkade världens godaste kinabuffe, jag kunde inte andas då jag hade ätit klart för jag åt så mycket haha.
Jag var även till läkaren idag, fick veta att jag har någon inflammation i ryggen, så han skrev ut salva till mej, sen måste jag gå till en sjukgymnast också...Kuul.
Bara för att man kanske lyft lite dumt på jobbet.

Har även städat nästan hela lägenheten, känns som ett riktigt hem nu, köpte lite ljus å smågrejjer på ikea, så nu är det mysigt. Hittade ett jättefint ljus som såg ut som en blomma där också, men det stog som prydnad på ett bord där sen hittade jag det inte igen. Ångrar att jag inte tog det. Det var så fint.


2 dagar kvar tills Paul van Dyk, jag längtar, ska dansa hela natten, ska ha så jäävla kul.


Imorgon blir det stan, sen jobb igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback