Party


Jag ska hålla mig till å festa fram till jul, men då blir det faktiskt 3 helger i rad.
Juldagen, o´learys eller club seven? Eller kanske någon annanstans?

Nyår, fest i Torvalla som Sandra, Mickan och Madde har ordnat, det skulle bli en hel del folk har jag hört.
Och jag har kollat in vad jag ska ha på mig så de e lugnt.
Sen trettondagen, monday bar (göta källare). Kommer bli hur roligt som helst.



Jag har mycket att se framemot. Snart bär det av ner till Sthlm, lite drygt 3 veckor kvar.
Börjar jobba den 8:e januari, hoppas det går bra, men jag har andra jobb på G också, så kanske kan få in ett till jobb å jobba lite extra på helgerna om man orkar det.



Man faller för utseendet men det är insidan man blir kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback