London calling


Nu är det bestämt, efter lite prat med min älskling och lite tjat och några övernskommelser så ska jag till London med Amela.
Den 4e oktober sitter jag och Amela på planet dit. Det ska bli så roligt!!
Jag har bara flygit 3 gånger tidigare (mellan Östersund & Arlanda), och jag är riktigt flygrädd, men det är ju bara 2,5 timme i luften så det ska nog gå bra...Ett glas vin innan eller nåt? ;)
Jag har aldrig varit utomlands förrut heller, förrutom i Norge, men vet inte om det riktigt räknas.
Har velat åka till London jättelänge också. Finns så mycket fint att se och göra där.
Tänk bara starbucks? haha :)

Ska göra mig iordning nu och sen bege mig till polisen, måste fixa pass. Det är ju aldrig fel att ha heller, jag och Daniel kanske ska åka utomlands nästa år, antingen det eller Gotland.
Åsså vill jag åka till massa olika ställen, Italien, Paris, USA, Grekland, Australien, ja det finns många fina ställen att åka till.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback