Fryser


Fryser jättemycket, har tjocktröja, tjocksockar och filt på mig men ändå fryser jag.

Gick upp tidigt imorse med min älskling och åkte med han till badet simmade i 40 minuter, sen tog jag cykeln hem som jag hade lämnat där igår. För då kom han och hämta mig och vi åkte till farmor för att äta middag.
När jag kom hem imorse la jag mig i soffan och sov i 1,5 timme till. Nu ska jag snart gå ner till jobbet.

Igår var jag less och på dåligt humör, satt hemma här hela kvällen själv och gjorde ingenting. Daniel va i garaget, så då klockan blev 22 så tog jag mig en promenad ner dit och va där en stund innan vi åkte hem.

På lördag ska vi åka till Övik och städa ur rummet där, äntligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback