Promenad


En jobbarkompis som heter Evelina bor vi nästan granne med, vi har bröjat gå promenader nu, idag var 3e dagen irad.
Tis & Ons blev det 1 mil, drygt 1 timme och 20 minuter. Och idag blev det 2 timmar, 1,5 mil tror jag.
På måndag börjar en stegräkning på jobbet, man får en stegräknare åsså tävlar man, den som gått mest steg vinner något fin pris, och såklart är vi med :).

Idag orkade jag inte laga någon mat så frågade Daniels mamma om vi kunde komma dit och äta, och det kunde vi. Skönt!!
Har hittills idag fått mycket gjort, haft tvättstugan, promenad, diskat och plockat i och ur diskmaskinen, nu har jag en sak kvar innan jag kan gå. Lovade älsklingen igår att jag skulle plocka in mina kläder i garderoben.
Bara att sätta igång!

Imorgon ser min dag ut såhär:
- Jobb 7 - 14.
- Gymmet
- Köpa godis
- Kanske ut och äta med pappa?
- Harry potter och dödsrelikerna med älsklingen, Kimberly och Ann-Christin.


Bjuder på två bilder från halloween förra året :)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback