Sollefteå


Idag är min näst sista dag på praktiken, känns lite tråkigt, har haft 4 riktigt lärorika veckor.
Jag tycker om Sollefteå, det är en sån fin liten stad, sjukhuset, naturen, parkerna. Men nu är det snart slut, ska gå en sista promenad i Sollefteå ikväll och ta massa kort, igår kväll var jag också på promenad, 20 grader varmt kl 20,30 på kvällen så underbart.
Nu skiner solen in genom fönstret och jag ska bege mig bort mot sjukhuset.

Imorgon åker jag hem till min älskling, hoppas få fint väder i helgen, på fredag vill jag åka till Daniels stuga och sova över, bara han och jag. Skulle vara så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Har de kvar den där lilla stugan som ligger vid vattnet? Kommer inte ihåg vart exakt den ligger, men den är väl bortanför Hackås eller något? :)

2010-05-24 @ 14:34:59
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback