Snart slut!!


Snart är det sommarlov, har en halv dag kvar i skolan på fredag och allt innan och efter det är självstudier, anatomi....Har tenta nästa torsdag. 16-21!! Sen är det sommar och jag behöver inte åka till Övik på hela sommaren, förstår ni vad underbart?
Jag älskar livet hemma med min Daniel, det är det bästa.
Saknar han nu när jag är här, och nu när det är så nära sommaren så blir det bara mer. Ge mig torsdag nu!

I eftermiddag ska jag iallafall på paradisbadet med några från klassen, och imorgon ska jag och Sofie på spa....Gratis :) Å på kvällen sex and the city premiären.
Men för att jag ska få kunna unna mig detta så måste jag plugga massa anatomi, så det är väl bara att sätta igång.
Rörelseapparaten nästa...
Förresten börjar jag fatta nervsystemet, sån lättnad!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket! :)

2010-05-26 @ 22:18:17
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback