Tenta x 2


Ska snart iväg till skolan, klockan 9 har jag första tentan, vård vid specifika sjukdomar 1.
Det är dock inte den viktigaste tentan idag, utan det är den som börjar klockan 16, anatomi och fysiologi.
Den ska både jag och mina klasskompisar klara som ska göra den, nu kör vi :D
Sen får vi sommarlov, hur underbart är inte det?

Hoppas att jag och min älskling ska åka till Sundsvall på lördag, behöver lite omväxling, hitta på något.
Nu då vi har klarat 1 år, bara 2 kvar. Sjukt vad tiden gått fort.

Fick ett jättegulligt sms från min älskling imorse också, han va lite arg igår kväll för han va så trött, så han skickade ett gulligt mms och skrev förlåt :)



Nu måste jag göra mig iordning och gå till skolan....Kaffe!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback