11 dagar



11 dagar kvar tills vi sitter i bilen på väg ner mot Göteborg.
Av dom 11 dagarna har jag 8 arbetsdagar kvar, innan jag är ledig 6 dagar.
Ska bli jätteskönt att åka iväg en sväng, och ännu roligare att vi åker med 4 kompisar.

I helgen har vi varit i Daniels stuga och fixat lite, sov där från fredag till lördag och har haft underbart väder.
Igår kväll var jag till pappa och firade honom, han fyller år idag, Grattis till världens bästa pappa!!

Om 2 år är jag klar Sjuksköterska och pappa fyller 50!
Då blir det storkalas kan jag lova :)

Idag lyser inte solen, men det är jätteskönt väder ändå, älskar att kunna gå barbent, helst i shorts.
Min älskling står i duschen, men när han e klar tror jag vi ska ut och göra någonting, jag kan inte sitta inne när det är så varmt och skönt ute.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Aa, hoppas du har rätt, men det tror ja ;) Hur ska ni bo i Göteborg?

2010-07-07 @ 22:22:06
URL: http://caroliinestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback