Skönt!


Har funderat ett tag på å skaffa lösenord på bloggen, just för att jag vet att det är människor som inte har ett skit med mitt liv å göra som läser.
Och varför ska den människan läsa min blogg....Då jag vet att hon ogillar mig så mycket, att den personen tillåmed gör saker som bara psykopater gör, ähh den personen är dumihuvvet så vi ska väl inte lägga mer energi på å skriva om denne!!

Idag ska jag iallafall på stan, vet nog vad jag ska ha på mig imorgon, men man kan ju kika lite iallafall, måste iallafall ha strumpbyxor, om jag ska ha klänningen jag tänkte ha.
Köpte en jättefin kavaj, så kan inte bestämma om jag ska ha den klänningen till eller jeans och t-shirt :P Får väl se!
Imorgon ska vi ju ut å käka, skulle egentligen på simon & victor men de va fullt där, så de blir o´learys istället.
Sen blir de fest här och utgång.

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen ska jag göra lite frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback