Present


Har köpt en present till mig själv, för att jag har varit så duktig och pluggat massa anatomi och fysiologi och för att jag varit i Övik så länge, åker hem till min älskling på onsdag, jag längtar så.

Ja presenten jag köpte var boken pepparkakshuset från hammarbyserien, verkar hur bra som helst, och nu kanske jag har tid till att läsa, även fast en ny kurs börjar imorgon, (människans livsvillkor), så är den nog inte lika jobbig som anatomin.

Tentan kändes sådär, den var väldigt svår, och det som jag verkligen ville skulle komma, kom inte, såklart :P
Får se hur det går.

Nu ska jag gå på affären och köpa grejjer till middagen, det blir kycklingmacka idag, ska göra någon kycklingröra och ha på mackorna, får se hur de går å ha med sig i matlådan imorgon, men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback