hittade en till lista

 

Namn: Mikaela Maria Karlsson

Kallas för: Mickan, av några få, men jag gillar det inte!

Stjärntecken: Fiskarna

Höger eller vänsterhänt: Höger 

Piercingar: Öronen, naveln, tungan

Tatueringar: Nej
Längd: 1,67

Skostorlek:38-39

Hårfärg: Rödhårig med ljusa slingor

Fräknar: Ja, men har mindre på vintern och mer på sommaren

Motto: Just nu har jag nog inget

Kär? Ja!

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Nej.

Tycker du att du är attraktiv? Njae!

Dricker du? Vitt vin, cider, öl, vatten

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? Just nu nivea, men borde ha Loreal sensi balance, annars tycker inte min hårbotten om mig

Vilken parfym använder du? Brukar inte använda parfym, men gör jag det så vill jag helst ha Armani - city glam

Vad är du rädd för? Ganska mycket 

Gillar du att tvätta? Ja hellre än å städa

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, de är jätteroligt.

Senaste...

Filmen du hyrde? Minns inte

Filmen du köpte? Köpte en film till Kjell i julklapp, wanted hette den

Låten du hörde: Minns inte

Låten du laddade ner? De va längesen

Personen du ringde? Min älskling

Personen som ringde dig? Amela

TV-program du såg? Paradise hotel

Person du tänkte på? Daniel

Favorit…

Låt: Coldplay - Viva la vida

Sak att göra: Finns mycket roligt att göra

Sport: Gymmet, om det nu är en sport?

Dryck: Vatten

Kläder: Leggings och tunika eller stor t-shirt

Film: Dirty dancing och grease

Bil: Opel corsa opc

Serie: One tree hill

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka?  Nej

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? Jag har varit kär 1,5 gång tidigare och jag är kär nu, så 2,5 då :P

Gånger ditt hjärta brustit? 1,5 gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen gång tror jag

Senaste…

Boken du läste? Sommardöden

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Det var något julkort

Personen du fick sms av? Linda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var längesen, men sist jag åt med någon del av min familj, mamma, kjell och angelica var förra veckan.

Saken du köpte? Mat och nya pennor så jag kan plugga ännu mer ;)

Vad har du gjort idag? Pluggat, storhandlat

Brukar du svära mycket? Ja
När stiger du upp på morgonen? 8-10 på vardagar efter 10 på helger 

Vad har du på dig? Mjukisbyxor och mjukiströja

Vad ska du göra ikväll? Snart ska jag sova

Vad är du allergisk mot? Pälsdjur och nötter

Var har du ont? Ingenstans just nu

Använder du hårspray? Ja ibland

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark?  Håkan Hellström

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja, har det på nästan allt jag äter

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja 

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är… ? Underbart

Göteborg är… ? Är också en stad jag tycker om, skulle kunna bosätta mig där, om Daniel också ville såklart :P

Kan du sjunga? Jag kan sjunga, men det låter inte bra

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? Thailand, Australien, England, Usa, Irland


Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör du så rätt i så darling!

2010-01-05 @ 14:33:02
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback