Bok


Vart är min bok? Jag beställde en från bokus förra söndagen, så jag hoppas verkligen den kommer imorgon, jag vill ju börja läsa nu.

Var ner på stan en sväng idag, dom hade halva reapriset på bikbok, hittade en jättefin kofta, men tyvärr fanns den inte i min storlek, hittade en tröja i Övik förra veckan, och jag va helt säker på att den skulle finnas här, men det gör den inte, jag hoppas den finns kvar när jag åker upp till Övik nästa vecka....
Efter jag var på stan gick jag till Linda och Milton var där tills Daniel kom hem, sen har jag bara lagat middag och suttit här.

Är hur sötsugen som helst....Ska nog göra mig en smoothie när paradise hotel börjar klockan 22 :)

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken bok har du köpt? :)

2010-01-28 @ 17:57:32
URL: http://caroliinestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback