Torsdag 101102


Redan torsdag?
Var ju nyss måndag och jag kom nyss hit, har ju bara varit här 3 nätter, men ändå, tiden går fort.
Imorgon är det fredag och då åker jag hem till min älskling.
Längtar tills på söndag, då ska vi göra massa goda små rätter, och lite sushi och mysa och äta hela kvällen :)
Älskar när man kan göra massa sånt där smått och sitta å äta länge.

Idag tog jag en sovmorgon, vaknade 9,45 behövde verkligen det, men är ändå hur trött som helst, igår var jag också det,  och då hade jag ändå sovit 7-8 timmar...Konstigt!

Ska ner på step in om en stund och träffa min...medlemstränare? Han skulle lägga upp nåt träningsprogram för mig i gymmet, har ett sen tidigare som jag trivs bra med, så får väl se om han kommer med något bättre, annars behåller jag det gammla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback