Simma


Just nu kan man ju inte annat att vara glad att man bor i norrland, slipper alla tågförseningar med både SJ och SL, vi bor i Sverige, snökaos? Iofs är ju tågen mellan Östersund - Sthlm också inställda, som sagt SJ :P
Pinsamt!
Nog om detta...

Ska iväg och simma nu på morgonen en stund, bli lite pigg innan nya kursen börjar.
Ser verkligen framemot detta, Biomedicin och allmän farmakologi, låter lite coolt va? Att jag ska läsa något sådant, och jag tycker det ska bli riktigt roligt, säkert också riktigt svårt, men nu ska mina små hjärnceller får jobba... :)

Mitt schema idag
8,30 - 9,30 simma
10,30 - 16 föreläsning
16 - 17 sitta kvar i biblioteket och plugga läkemedelsberäkning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback