Gaaah!!!


Jag blir galen, knäpp....På min hals.
I flera månder nu har jag till och från haft ont i halsen, inte kännt mig sjuk, utan bara ont i halsen.
Förra veckan blev jag rejält sjuk, med jätteont i halsen, snuva å allt det där, då tänkte jag, äntligen bröt det ut, nu slipper jag halsontet, har varit "frisk" i 3 - 4 dagar nu, men tror ni halsontet är borta? Nej!
Det är bara på morgonen å kvällen.
Jag har nu tränat 2 dagar i rad, men jag vet ju inte om jag vågar träna egentligen.
Imorgon är det ju jag som ringer hälsocentralen iallafall, dom får ta prover på mig å se om de är nåt fel, eller vad det nu är.
Jag vill ju kunna träna utan å känna mig orolig över det där.

Nu har jag gnällt lite, men ni kanske kan känna med mig? ;)
Jag är perfekt på att gnälla å vara negativ, men jag försöker jobba med det nästan varje dag, jag vet att jag måste bli mer positiv.

Nu är det dags för andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback