Frukt


Ville ha en smoothie till frukost, men hade ingen yoghurt, å havregrynsgröt, de kan jag bara äta om jag e sugen på det.
Så det fick bli frukt, vi köpte ju galet mycket på coop häromdagen, 45 kr för  en hel hink, så det fick bli 1 apelsin, äpple och banan, gott :)

Idag ska jag inte göra allt för mycket, skulle behöva städa, men det orkar jag inte.
Ska iväg till biblioteket och låna en bok som jag måste ha till hemtentan som börjar imorgon, kanske svänger in på ixo house också då jag ändå är ute och åker ;)


Senare i eftermiddag ska jag och Jennie iväg på body step, längtar, så jag ska fixa middag tills min älskling innan jag åker iväg...Visst är jag snäll? Världens bästa flickvän haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback