Brr...


Känns verkligen i lägenheten att det är sjuukt kallt ute, - 26 tror jag, kollade på yr.no dom är ganska tillförlitliga :)
Ska snart ta mig en 15 minuters promenad i detta kalla väder till biblioteket...Hinner nästan frysa ihjäl innan jag kommer fram...
Imorgon åker jag hem.!

Efter skolan idag ska jag träffa Emma, det är på tiden ;) Vi skulle gå på stan å sen fika på något mysigt fik, men det kanske bara blir fika, har ingen lust å springa ut å in i affärer, mysigare å sitta inne å mysa med en kopp te istället.
Efter vi fikat ska jag gå tillbaka till skolan och plugga.
Skulle ju gå på body combat ikväll men nu är det inställt, och jag orkar inte vara i gymmet, så jag går å simmar på fredag de får räcka för denna vecka, kanske blir någon promenad i helgen om det blir varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback