Body pump


Har nyss vaknat, kände att jag var tvungen att få lite sovmorgon idag, var så trött igår.
Idag ska vi spela in en film på skolan, det har jag väl inte så jättemycket problem med, men sen att vi ska visa upp det på fredag det är jobbigare :P
Tycker inte om att se mig själv på film, men det ska nog gå bra.

Var och pratade med Övikshem igår, och den 1a april så flyttar jag till korridor, mitt i Övik, känns jätteskönt, närmare till allting :)
Ska gå och titta på rummet i eftermiddag och efter det blir det ett bodypump pass.
Var ju på Afro igår, det var roligt, lite svåra rörelser, men tränaren sa ju att man skulle gå några gånger så man kommer in i rörelserna.

Bjuder på lite bilder också :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback