your love is my drug


Sitter och pluggar anatomi, jag tror att det går framåt iallafall. Ja det måste det ju göra, det är bara nöta. Jag MÅSTE klara den där tentan nu!!


Igår var jag hos tandläkaren, hade ett hål, tur att jag vann på bingo förra veckan ;P Det skulle inte bli jättedyrt, men aldrig kul att lägga pengarna på sånna saker. Nu ska jag ta mer hand om mina tänder, tandtråd och flourskölj efter varje borstning :)

Jag letar efter en väska, men hittar ingen som jag vill ha, har letat överallt här i stan H&M, åhlens, accent.
Har ni några tips?
Jag vill ha en som man får plats med mycket saker i, skolböcker och lite allt möjligt.

Nu ska jag fortsätta plugga och ta en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tandtråd ska du väl använda före tandborstningen; ) Vi ses snart!

2010-08-24 @ 17:56:35
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Ja det kanske skulle funka, dock rekomenderar jag att du frågar en frisör om vilken produkt som passar dig och ditt hår bäst! :)

Jag köpte den på en frisörsalong i gallerian, men den finns nog på de flesta salongen :)

2010-08-25 @ 22:00:07
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback