Övik


Imorgon åker jag till Övik, mitt humör har varit väldigt uppochner idag, men det blir väl så, det kommer gå över när jag kommer upp imorgon kväll och får träffa några kompisar. På lördag blir det party och det ser jag framemot, det ska bli jättekul :)

Nu ska jag åka till mamma och äta middag och va där ikväll medan min älskling är på jobbet och byter koppling på sin bil.

Imorgon blir det plugg innan jag åker, ska gå och hälsa på Linda & Milton, sen åker jag vid 17 tiden. Fanns en bil på hertzfreerider, så jag behöver inte åka buss....Perfect! ;)

 
Jag och min älskling på stråket.




Jag hos Linda & Bische innan stråket.



Jag och Linda innan stråket :) och Cimona i bakgrunden ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback