Tillbaka till verkligheten


Nu är det tillbaka till verkligheten, har nästan glömt bort att jag går i skolan nu under påsken, så nu blir det att sätta igång på riktigt.
Idag ska jag titta på massa webföreläsningar, tvätta, ska på möte där jag troligtvis ska jobba i sommar också...Intressant.

Har haft en skön helg, i fredags efter jag hade ätit scones så började jag få lite ont i magen, och i lördags åt jag också, och fick ännu mer ont i magen, kunde inte ät något på hela dagen.
Men på kvällen ville Daniel ändå göra något så sent på lördagvällen åkte vi upp till Bydalen/Högläkardalen, på söndagen var det hur fint väder som helst, så då åkte Daniel skidor och någon annan sak, vet inte vad de heter, men de såg svårt ut iallafall, men min älskling e duktig så han lärde sig snabbt.
Magen va lite bättre, men fick inte i mig mycket mat då heller.

Igår var vi hos farmor och åt middag, då mådde jag iallafall bättre. Så nu är jag bra igen, och äter normalt, skönt :)

Nu måste jag koka kaffe och sätta igång med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback