Djurgården


Har nyss ätit frukost och druckit en kopp kaffe, ska sätta mig på cykeln och cykla till mamma, sen ska vi vidare till ica maxi.
Vaknade av att solen lyste in genom fönstret, finns ju inget bättre sätt att vakna på, och vädret sa att det skulle bli mulet? Hoppas det håller i sig.
Efter vi varit på affären ska jag iväg och simma.

Ikväll har jag beställt tacos  till middag, så, så får de bli :) Sen får vi väl se vad som händer, Daniel har fått bilgrejjer från Polen och han lär väl få dom från USA idag kanske, då vet man ju vart man kan hitta honom hela helgen....I garaget hos hans föräldrar!


Jag är inte jätteintresserad av sport, men jag har ju ändå ett lag jag hejjar på, djurgården!
Men jag bli ju mer intresserad då det är slutspel, och speciellt då djurgården har gått till final.
Dom vann  verkligen över Linköping igår. Om 1 vecka är det final Djurgården - HV71, bara hoppas att dom vinner över dom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback