Promenad


Ska snart ut och gå med en klasskompis, lite kyligt ute, men det finns inga dåliga väder...Bara dåliga kläder haha :)
Igår blev jag bjuden på middag hos en klasskompis och granne, skönt att ha någon som bor nära, ungefär 50 meter.
Har inte ätit någon middag idag, har absolut ingen fantasi eller lust när jag är själv, men ska väl köpa något sen efter promenaden.

Idag har vi varit på KTC, kliniskt träningscenet och testat på massa övningar, blandannat blodtryck, trodde inte de va så svårt som det var, men det blir ju lätt när man lär sig.

I helgen tänkte jag iallafall stanna här i Övik, ska gå ut med några från klassen på fredag.
Har även fått reda på vart jag ska vara på praktiken, eller VFU:n som man vill :P Sörängets sjukhem, ungefär 3 km ifrån där jag bor, nära och bra, slipper man åka buss.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hoppas du har det bra i övik.. och lycka till Mikaela! :)

2009-09-22 @ 22:18:33
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback