Stockholm


Snart åker jag och min älskling till Stockholm, åhh vad skönt det ska bli, älskar att vara i Stockholm.
Om 2 veckor så har vi varit tillsammans i 2 år, tiden går så fort, och imorgon är det en bilmässa där nere som vi ska på.
Ikväll kanske vi ska ut och äta någonstans, eller det kanske är en bra restaurang på hotellet?
Vi ska bo i Alvik iallafall, nära stan och nära mässan vi ska på imorgon.

Har precis betalat mina räkningar, det är ju mindre roligt, men men.
Den här helgen ska jag inte tänka på skolan någonting alls, bara njuta, sen tillbaka på måndag och köra stenhårt till tentan. :) För då har jag vilat upp mig, så då blir det plugg hela dagarna.

Köpte en bok igår, har ju bara läst chic-lit så jag frågade hon som jobbade på bokaffären om hon kunde tipsa om några bra böcker med spänning i så hon tog fram några, och en fastnade jag för. Läste nästan hela bussresan igår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback