Plugg!!


Idag är jag trött, jättetrött. Ska snart gå till skolan, cykeln står på stan, igår morse när jag cyklade ner så ramlade jag, det var såå halt, som en isbana, ja det är nog slutcyklat nu.
Idag har vi HLR, det ska bli jätteroligt. Jag måste gå till skolan lite tidigare och prata med en på insutitionen här om vilka papper jag ska ha för att söka till Östersund.

Efter HLR blir det plugg på bibblan, med våran eximinationsuppgift, jag har lite ångest, måste komma igång och skriva någon gång, men har handledning med läraren i eftermiddag också så jag tror det kommer bli bättre efter det.
Ikväll ska jag läsa ut min bok för imorgon har vi bokseminarium, ska berätta om min bok också ska vi diskutera om den. Det är mycket nu, och snart tenta, jaa just nu är jag förrvirrad haha...

Vi var några tjejer som pluggade iförrgårkväll, och vi tyckte vi va så duktiga, satt i flera timmar och skrev och diskuterade, igår skulle vi va lika duktiga, trodde vi ja haha, nee jag tror vi var lite för trötta då, för det blev inte mycket gjort, men trevligt sällskap var det ju iallafall :)

 


Kommentarer
Postat av: kickan

SV: Om du tittar en extra gång så finns du med! du och blom :)

2009-10-22 @ 16:54:34
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback