Tatuering


Jag har kommit på vad jag vill tatuera, jag längtar tills det blir av, ska ringa och prata med dom imorgon och se hur lång väntetid dom har, och om det är bra att tatuera sig nu alldeles till sommaren..? Annars får jag ta det till hösten, men det skulle ju vara kul att ha något att visa upp på sommaren också, för den kommer ju sitta på ett ganska synligt ställe.

Skriver inte så mycket här, för jag har inget att skriva, jag jobbar sover och äter.
Imorgon är jag ledig, och det ska bli så skönt, först ska jag sova tills jag vaknar, vid kl 14 ska jag iväg och möta upp min lillasyster på hennes skola, sen ska vi gå på stan och shoppa, och efter det blir det middag hos mamma.

Nu ska jag kolla klart på Ugly betty, sen ska jag göra mig en smoothie och antingen kolla på film eller DH, får se vad jag känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback