Tandläkare


Imorgon ska jag till tandläkaren, samlade mod idag och ringde å bokade tid, dom hade en tid redan imorgon.
Känns bra, för då kan jag inte ringa och avboka den, som jag gjorde sist då jag skulle till tandläkaren.

Igår var vi äntligen till dollar store, Daniel ville att jag skulle göra frukost till honom, så jag sa att om jag gjorde frukost så skulle vi åka till dollar store, det gick han med på :)
Köpte lite småsaker, bland annat 2 tavlor till köket, nu är det inte lika tomt på väggen.

Jag skulle vilja köpa mig en bil, men jag ska inte köpa någon, har lite andra saker jag ska lägga pengarna på först, kanske ska spara så kan jag köpa en till hösten? För nu funkar ju cykeln lika bra, har inte åkt buss på flera veckor, och det märks faktiskt att man sparar mycket pengar på det.




Min älskling är så fin på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback