Skatteåterbäring


Jag har varit så orolig för min deklaration, har varit nästan 100% säker på att jag skulle få restskatt, men så loggade jag in med BankID idag och kikade, och jag skulle få tillbaka pengar, nu behöver jag inte oroa mig längre.
Får dock inte tillbaka lika mycket som förra året, men lite extra pengar är det ju innan semestern.


Nu ska jag snart göra mig iordning och åka iväg och träna step intervall, sen blir det jobb hela em och kvällen.
På lördag vill jag åka till dollar store, jag måste tjata på Daniel så vi kan göra det :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

SV: Jag gick in på tvguiden och kollade angående fråga olle,och det stod att det var från 2007!



2009-03-26 @ 13:28:27
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback