One tree hill


Äntligen har det kommit ut nya avsnitt av one tree hill, har precis kollat på ett avsnitt, ska kolla på ett till nu, sen ska jag iväg och träna.
Igår var jag på något som hette afro, dom ska ha det i 2 veckor istället för något annat, var hur roligt som helst, jag lär väl ha sett ut som ja jag vet inte vad :P Men roligt hade jag iallafall. Hoppas dom kommer börja å ha det hela tiden.

Skulle egentligen varit ledig tis,ons,tors men dom ringde igår och frågade om jag kunde jobba ikväll, och jag kan ju inte säga nej, sen är det ju bara 17-22 så det är ju inte så jobbigt.
Imorgon ska jag iväg och vaxa ögonbrynen och färga ögonfransarna, jag hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback