Verkligt


Inte så länge kvar tills vi åker på semester nu, har precis bokat hotell i Sthlm nu, hittade ett jättefint inne i stan för någon dag sen, men nu när jag skulle boka så var det fullt.
Men hittade ett minst lika fint vid globen, :)
Efter vi varit i Sthlm i 2 nätter ska vi åka till Norrköping och gå på kolmården, blir där 1 natt, sen åker vi vidare till Göteborg.
Kommer bli en bra men ganska intensiv semster, jag hoppas på mycket mycket bättre väder, sol och minst 25+, ni kan väl hålla tummarna? ;)

Jag har klarat mitt Samhälle B kurs också, känner mig stolt över mig själv, nu är det bara skicka in betygen och även hålla tummarna där att jag kommer in på utbildningen till hösten, men kommer jag inte in då, då kommer jag in till våren.


Nu ska jag kolla på project runway.
Morgondagen ser ut såhär, sovmorgon, träna, jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback