Belöning


Jag har bestämt mig, att om jag kommer in på någon skola till hösten så ska jag belöna mig med den där klockan från diesel.
Jag tycker att det är viktigt att man unnar sig någonting om man har gjort något bra, det viktigaste är att du tycker att du gjort något bra, ingen annan.
Det behöver inte vara något stort, det kanske bara räcker med att man plockat upp klädhögen från golvet, putsat fönsterna, hjälpte den där tanten över vägen, ja vadsomhelst.

Det behöver ju inte vara någon stor belöning heller, kanske en chokladbit, eller en tröja på stan som man kollat på väldigt länge.

Men just i mitt fall blir det då om jag kommer in, kommer jag inte in så blir det ingen klocka, om ingen annan köper den till mig då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback